norsk
NOK

Ofte stilte spørsmål

Her finner du svar på de vanligste spørsmålene. Hvis du trenger svar på noe, er våre sengespesialister alltid klare til å hjelpe deg via chat eller telefon.
Spørsmål
Kan jeg velge et senere leveringstidspunkt?

Ja, selvfølgelig. Hvis du ønsker at sengen din skal leveres senere enn den oppgitte leveringstiden, kan du bare notere leveringsønsket ditt i kommentarfeltet i «Trinn 3».

Når tar du ut pengene?

Når du bestiller en seng fra oss, reserveres beløpet ganske enkelt. Pengene trekkes først når sengen din er på vei fra våre håndverkere. Dette er vanligvis noen dager før levering.

Har dere en fysisk butikk?

Nei, det har vi ikke. Vi mener det er best å ta med sengen hjem og prøve den i noen netter, så kan vi vurdere om sengen er en god match. Det betyr at du er dekket av vår 100-dagers trygghetsgaranti.

Hva betyr 100-dagers trygghetsgaranti?

Når du kjøper en seng fra oss får du en 100 dagers trygghetsgaranti fra den dagen du mottar sengen. Hvis fastheten i sengen ikke passer så bytter vi kjernene i madrassen så det blir den fasthet som er riktig for deg.

Hvor lang leveringstid har dere?

Vi har en leveringstid på ca. 20-30 arbeidsdager, ettersom sengene våre håndbygges fra bunnen av på bestilling. Så det er litt tid å se frem til, men du får også en nylaget seng rett fra håndverkerne.

Er det tid til å endre leveringsmetode?

Ja, selvfølgelig. Bare ta kontakt med en av våre sengerådgivere, så endrer vi leveringsmåte og sender deg en betalingslenke.

Hvilken fasthet bør jeg velge?

Vi anbefaler at du velger fasthet basert på våre vektanbefalinger, da vi har god erfaring med dette. Hvis fastheten likevel ikke passer, bytter vi ut madrassen innen 100 dager.

Når gjelder 100-dagers trygghetsgarantien fra?

Den gjelder selvfølgelig fra den dagen du mottar sengen fra våre transportører.

kan jeg lese anmeldelser av sengene deres noe sted?

Ja, på Trustpilot kan du lese våre kunders meninger og vurderinger om sengen vår. Du finner anmeldelsene her.